»Umetna inteligenca za zdaj še ne daje odgovorov na temeljna eksistencialna vprašanja.«
»Strah me je umetne inteligence, a sem hkrati tudi očaran nad tem, kaj vse zmore.«
»To, čemur danes pravimo umetna inteligenca, v bistvu ni inteligenca v pravem pomenu.«
»Današnja umetna inteligenca deluje na podlagi podatkov in brez zavesti.«
»Nove tehnologije vedno vzbujajo pomisleke.«
»Obtičali smo v času, tehnologija sama pa bliskovito napreduje.«
»Prihodnost pisanja, umetnosti, ustvarjalnega dela me ne skrbi.«
»Sam ne verjamem v boljšo prihodnost z umetno inteligenco.«
»Umetna inteligenca lahko napiše pesem v Prešernovem stilu, če ji je na voljo Prešernov opus; ne zmore pa pisati kot umetna inteligenca. Sama po sebi nima stila, nima lastnega glasu ali zgodbe, ne zmore prekršiti žanrskih pravil, ne zna biti inovativna. V tej fazi razvoja je največja umetnica, zato ker krade.«
»Z letošnjimi gosti bomo mislili, spraševali in predvidevali, česar tisti, ki so umetno inteligenco naredili, očitno niso.«
»Na eni strani imamo tehnoromantike, ki tehnologiji pripisujejo vsemogočno in po navadi odrešujočo moč.«
»Na drugi strani imamo tehnofobe, prerokovalce pogube, ki v tehnologiji vidijo zlo.«
»S skupino avtorjev smo ugotovili, da ima nacionalizem morda večjo težo kot dejanje izbrisa. Oziroma se z njim prekriva. Pri tem spomeniku smo se spraševali, kakšno ogledalo ali preizkus nacionalizma lahko postavimo.«
»Ć deluje kot popoln znak neželene drugačnosti. Kot temna koža.«
»Za koga? Za narod. Za koga? Za partijo. Za koga? Za Tita.«
»Mediju oziroma tehnologiji dajem prednost pred vsebino besedila. Navijaške koreografije ... Mladi so v zrak dvignili črke na lepenki in na tribunah izpisovali gesla. To se mi zdi izjemno seksi, ker sem digitalni umetnik.«
»Za koga je tudi seksi. Številna politična gesla tudi danes odgovarjajo na to vprašanje.«
»Del poprave krivic in zadoščenja izbrisanim je tudi to, da je o izbrisu treba vedeti in poskrbeti, da bodo vedeli tudi vsi za nami. Zato ohranjanje državljanskega spomina pomeni tudi graditi hrbtenico družbe in preprečiti, da bi se kaj takega lahko ponovilo.«
»Moj občutek je, da se kot družba ne učimo v polnem obsegu, da ne bi ponovili napake. Lekcija, ki sem jo jaz razbral iz te situacije, je, da je treba demokracijo vztrajno negovati. Ne obstaja naučena lekcija, s katero se potem ne bi bilo več treba ukvarjati.«
»Naj bo ta park in ta spomenik majhen obliž na to rano, naj bo vsaj simbolika, naj se tukaj družijo ljudje dobrih misli, dobrih src in dobre energije, vam dajejo podporo in se pogovarjajo o tem, kako naj se takšne stvari nikoli več ne ponovijo.«
»Ne obstajajo naučene zgodovinske lekcije, ki jih ne bi bilo treba več ponavljati.«
»Spomenik ne rešuje nobenih težav, je pa obliž na 'krvavo rano izbrisanih'.«
»Se je kot otrok izbrisanih od leta 1992 spopadal z institucionalnim rasizmom, ki še danes pušča močan odtis na našem šolskem in družbenem sistemu.«
»Dobivamo grožnje.«
»To pomeni, da je tema prava in se je z njo treba ukvarjati.«
»Gre za napade tako z leve, anarhisti, kot z desne, nacionalisti.«
»To je zanimivo in hkrati ultimativen dokaz, da delamo nekaj prav.«
»Naša tema je seveda izbris, a širša tema je nacionalizem, ki postaja vse bolj militanten.«
»Jemljem to pero v roko, ne zaradi preteklosti, ampak zaradi prihodnosti te misli.«
»Spominsko obeležje simbolno vrača izgnani črkovni znak in s tem kaže, da želi Ljubljana biti prestolnica solidarnosti in sožitja.«